14 Aralık 2011 Çarşamba

Röhh! Ojeyim Ben!


KIZLARRR!

"Ay bir oje alıyorum, 2 günde bitiyor. Bıktım artık ojeye para vermekten" diye söylenmeye son. HDS Dekinsan'ın en yeni icadı Flor Mar ojeyle bir ömür yaz-kış bakımlı olacaksınız. Hiç bir zaman ojem bitti derdiniz olmayacak.

Tamam, belki sürmek için size yardımcı olacak bir arkadaşınıza ve hedefleme çalışmaları için iki-üç hafta çalışmaya ihtiyacınız olabilir ama yine de buna değecektir. (Ojeden vazgeçerseniz de geliştirdiğiniz beceriyi kaligrafi hocalığı yaparak değerlendirebilirsiniz...)

Erkek bakış açısı: Bu ojenin şişesi kaç paradır acaba...

Bu RÖHHoje'yi bizimle paylaştığı için Nebahat Uzun'a teşekkürler.

2 yorum:

  1. hahaha:D:D çok güldüm tam benlikmiş. Oje çok ucuz aslında ama habire gidip almak zor oluyor. Ama ben bunun bi çaresini buldum reklam yerine geçer diye gösteremiyorum. Merak eden olur ve admine göre sorun olmassa paylaşabilirim. beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. Röhh her zaman katkıya açıktır, paylaştıkça tadı artar, alkışlarla yaşar. rohhblog@gmail.com ya da twitter üzerinden bize ulaşabilirsiniz. :D

    YanıtlaSil